Амвросий Ермаков - Шестая молитва ко Причащению - текст песни, слова, перевод, видео

Исполнитель: Амвросий Ермаков

Название песни: Шестая молитва ко Причащению

Дата добавления: 26.10.2024 | 09:24:11

Просмотров: 1

0 - текст верный

0 - текст неверный

Ознакомьтесь с текстом песни Амвросий Ермаков - Шестая молитва ко Причащению

Молитва 6-я,святого Симеона Нового Богослова
Prayer 6th, Holy Simeon of the New Theologian
От скве́рных усте́н, от ме́рзкаго се́рдца, от нечи́стаго язы́ка, от души́ оскверне́ны, приими́ моле́ние, Христе́ мой, и не пре́зри мои́х ни слове́с, ниже́ образо́в, ниже́ безсту́дия. Даждь ми дерзнове́нно глаго́лати, я́же хощу́, Христе́ мой, па́че же и научи́ мя, что ми подоба́ет твори́ти и глаго́лати. Согреши́х па́че блудни́цы, я́же уве́де, где обита́еши, ми́ро купи́вши, прии́де де́рзостне пома́зати Твои́ но́зе, Бо́га моего́, Влады́ки и Христа́ моего́. Я́коже о́ну не отри́нул еси́ прише́дшую от се́рдца, ниже́ мене́ возгнуша́йся, Сло́ве: Твои́ же ми пода́ждь но́зе, и держа́ти и целова́ти, и струя́ми сле́зными, я́ко многоце́нным ми́ром, сия́ де́рзостно пома́зати. Омы́й мя слеза́ми мои́ми, очи́сти мя и́ми, Сло́ве. Оста́ви и прегреше́ния моя́, и проще́ние ми пода́ждь. Ве́си зол мно́жество, ве́си и стру́пы моя́, и я́звы зри́ши моя́, но и ве́ру ве́си, и произволе́ние зри́ши, и воздыха́ние слы́шиши. Не таи́тся Тебе́, Бо́же мой, Тво́рче мой, Изба́вителю мой, ниже́ ка́пля сле́зная, ниже́ ка́пли часть не́кая. Несоде́ланное мое́ ви́десте о́чи Твои́, в кни́зе же Твое́й и еще́ несоде́янная напи́сана Тебе́ суть. Виждь смире́ние мое́, виждь труд мой ели́к, и грехи́ вся оста́ви ми, Бо́же вся́ческих: да чи́стым се́рдцем, притре́петною мы́слию, и душе́ю сокруше́нною, нескве́рных Твои́х причащу́ся и пресвяты́х Та́ин, и́миже оживля́ется и обожа́ется всяк яды́й же и пия́й чи́стым се́рдцем; Ты бо рекл еси́, Влады́ко мой: всяк яды́й Мою́ Плоть, и пия́й Мою́ Кровь, во Мне у́бо сей пребыва́ет, в не́мже и Аз есмь. Истинно сло́во вся́ко Влады́ки и Бо́га моего́: боже́ственных бо причаща́яйся и боготворя́щих благода́тей, не у́бо есмь еди́н, но с Тобо́ю, Христе́ мой, Све́том трисо́лнечным, просвеща́ющим мир. Да у́бо не еди́н пребу́ду кроме́ Тебе́ Живода́вца, дыха́ния моего́, живота́ моего́, ра́дования моего́, спасе́ния ми́ру. Сего́ ра́ди к Тебе́ приступи́х, я́коже зри́ши, со слеза́ми, и душе́ю сокруше́нною избавле́ния мои́х прегреше́ний прошу́ прия́ти ми, и Твои́х живода́тельных и непоро́чных Та́инств причасти́тися неосужде́нно, да пребу́деши, я́коже рекл еси́, со мно́ю треокая́нным: да не кроме́ обре́т мя Твоея́ благода́ти, преле́стник восхи́тит мя льсти́вне, и прельсти́в отведе́т боготворя́щих Твои́х слове́с. Сего́ ра́ди к Тебе́ припа́даю, и те́пле вопию́ Ти: я́коже блу́днаго прия́л еси́, и блудни́цу прише́дшую, та́ко приими́ мя блу́днаго и скве́рнаго, Ще́дре. Душе́ю сокруше́нною, ны́не бо к Тебе́ приходя́, вем, Спа́се, я́ко ины́й, я́коже аз, не прегреши́ Тебе́, ниже́ соде́я дея́ния, я́же аз соде́ях. Но сие́ па́ки вем, я́ко не вели́чество прегреше́ний, ни грехо́в мно́жество превосхо́дит Бо́га моего́ мно́гое долготерпе́ние, и человеколю́бие кра́йнее; но ми́лостию состра́стия те́пле ка́ющияся, и чи́стиши, и све́тлиши, и све́та твори́ши прича́стники, о́бщники Божества́ Твое́го соде́ловаяй незави́стно, и стра́нное и Ангелом, и челове́ческим мы́слем, бесе́дуеши им мно́гажды, я́коже друго́м Твои́м и́стинным. Сия́ де́рзостна творя́т мя, сия́ вперя́ют мя, Христе́ мой. И дерза́я Твои́м бога́тым к нам благодея́нием, ра́дуяся вку́пе и трепе́ща, огне́ви причаща́юся трава́ сый, и стра́нно чу́до, ороша́ем неопа́льно, я́коже у́бо купина́ дре́вле неопа́льне горя́щи. Ны́не благода́рною мы́слию, благода́рным же се́рдцем, благода́рными удесы́ мои́ми, души́ и те́ла моего́, покланя́юся и велича́ю, и славосло́влю Тя, Бо́же мой, я́ко благослове́нна су́ща, ны́не же и во ве́ки.
From the square worship, from the pattern of the Sertz, from the unclean tongue, from the heart is desecrated, the prayer, my Christ, and not the precedes of my word, lower than the images, lower than the trough. Let me boldly verb, this, I want, my Christ, and he’s teaching me, that Mi is appropriate to create and verb. The prodigal of the prodigal, even the priests, where they live, having bought Miro, the child’s childish, my noose, my God, the lord and my Christ. I did not rewrite at the same time, he had come from the Sertz, get down below me, the word: yours, and hold and kiss, and streaming, I am a multiplicated world, all the disintegific. Break me with my tears, cleanse me, Imi, Slove. Remain my sins, and the firmness of the present. Vesi angers a lot, my vesshs and chips, and my reckoning, but also Vei Vera, and the arbitrariness of the audience, and the sag of the heard. It doesn’t hide to you, my bore, my, my, my hut, below, is a watery pot, below Katles is a part of the nonsense. The inconsistent of my vichete is thy, in the baptism of your own and still inconsistent, the essence of you is. See my humility, see my work with my work, and all the sins are more likely all of the whole: yes, the sister, the shed, and the soul of the crushed, nonsense and the murder of the same, and the same, is adorned by the Service; You re -re -my, my lord: every poison of my flesh, and my blood, in me, is in me, in the wrong way and I am. Truly, all my lords and my god: God's God is communion and idolizing the gravity, not by one, but with the only, my trisol, enlightening the world. Yes, ubo is not united except for you, my life -life, my breath, my stomach, my attendance, saving Miru. This is what a start to you, with a tears, with a tear, and the soul of the crushed deliverance of my sins to be pleased with the life and immature and non -conquests of communion, and more, but more and more Ty your grace, The holler will delight me with flattering, and seduces will take away the words of the idolizing word. I am sung to you this, and the one of the cry: I was very pleasant to have a blonde, and the fornication, which was still in fornication and square, brushed. I have a shredded soul, now coming to you, Vem, Spas, I am in good, as if you are not sinning you, below the deeds, even az with your soda. But this is a vem, not the greatness of sins, nor a sin of sinful will superiorly greatly my God of many longing, and the humanity is more painful; But the world of compassion of compassion, and Chistishi, and the lights, and the light, create the co -owners, the hits of your deity are unenviable, and the suffering of the angel, and human we are, demonly, it is more and more. Shiy is a disobedient creating me, shiven me ahead of me, my Christ. And daring by your God's good deed, rejoicing in taste and trembling, fired at the grass, and in a terrible one, irrigate non -decay, as well as the bucket of the dreium of the non -polar hot. Now I have grown grantedly, the most gracious Sertz, the grateful of my uzes, the soul and my people, I am in great, and I will praise, my god, as well, is blessed, now and now in beliefs.
Смотрите так же

Амвросий Ермаков - Первая молитва ко Причащению

Амвросий Ермаков - Молитвы при приступлении ко Причащению

Амвросий Ермаков - Восьмая молитва ко Причащению

Амвросий Ермаков - Четвёртая молитва ко Причащению

Амвросий Ермаков - Верую, Господи, и исповедую...

Все тексты Амвросий Ермаков >>>